fbpx

PRISFÖRFRÅGAN

SKICKA EN PRISFÖRFRÅGAN


Vänligen fyll i samtliga obligatoriska fält markerade med stjärna*, annars går inte formuläret att skicka. Det kan uppstå problem att skicka formuläret i vissa nätverk pga. höga säkerhetskrav. Får du ett felmeddelande, vänligen skicka ett mail istället till bokning@eastcoastlimo.se.

Varje uppdrag är unikt – vi lämnar
alltid ett fast pris på er förfrågan!

Kontakta oss gärna med en förfrågan om just dina önskemål. Fyll i vår prisförfrågan så kontaktar vi er med ett fast pris på er transport. Den slutgiltiga beställningen tar vi gärna emot via telefon.

BETALNING
Bokningen bekräftas med en bokningsavgift (delbetalning) på 1500:- vilken dras av från totalkostnaden för transporten. Observera att om bokningsavgiften inte är oss tillhanda inom utsatt tid så förbehåller vi oss rätten att boka av transporten. Totalkostnaden skall vara tillfullo betalad senast 10 dagar innan transporten utförs. Vid avbokning återbetalas ej bokningsavgiften.

För företag och organisationer är fakturabetalning i efterskott ett alternativ efter sedvanlig kreditprövning.

FÖRBESTÄLLDA TRANSPORTER
Vi utför förbeställda transporter med minst ett dygns förbokning. Vid kortare varsel garanterar vi inte att transporten kan utföras, men ring gärna och fråga!

För information och bokning ring oss på 0703-42 05 10.
Telefontid: Månd-fred 08.00-19.00, lörd-sönd 11.00-17.00.

BRA ATT VETA

Hur många får man åka i en limousine?

Våra förlängda limousiner tar åtta passagerare, enligt rådande regler gällande bil- och busstrafik. För information om antal passagerare i övriga fordon finns uppgifter vid presentationen av respektive fordon.

Kan man hyra limousine utan chaufför?

Vi hyr endast ut limousiner med chaufför.

Kan man ta med egen dryck?

Vi får enligt Svensk lag inte tillhandahålla några alkoholhaltiga drycker men det går utmärkt att ta med egen. Vi ser helst att det är någon typ av mousserande, vitt vin eller cider.

Kan man spela egen musik?

Ja, alla limousiner är utrustade (DVD/CD/Monitorer/USB etc.) Anslutning finns även via 3,5 mm minitele eller bluetooth. Vid företagsbokningar kan ni hålla möte och presentationer under resans gång för personal och kunder. Då kan resan räknas som en konferens/arbetsresa och är 100 procent avdragsgill för ert företag.

Får man dekorera limousinen?

Vi har samarbete med en florist som hjälper oss med dekorationer i samband med bröllop och fester. Pris på offert.

Bokningsvillkor

Vid bokning av våra tjänster gäller följande, förutom svensk lag om avtal och aktuella försäkringsvillkor.

  • Bokningen bekräftas med en bokningsavgift (delbetalning) på 1500:- vilken dras av från totalkostnaden för transporten. Observera att om bokningsavgiften inte är oss tillhanda inom utsatt tid så förbehåller vi oss rätten att boka av transporten. Totalkostnaden skall vara tillfullo betalad senast 10 dagar innan transporten utförs. Vid avbokning återbetalas ej bokningsavgiften.
  • Skadegörelse som personer i sällskapet eller i deras direkta närhet orsakar på eller inuti fordonet som används för tjänstens utförande, ansvarar kundens bokningsansvarige för i sin helhet.
  • Vid nedskräping som ej kan anses vara av normal karaktär kommer kostnad för rekonditionering att debiteras. Skulle skadegörelse eller nedskräpning vara av så allvarlig art att vi blir tvungna att ställa in andra förbokade transporter kommer stilleståndskostnad att debiteras med samma belopp som den förbokade transporten skulle debiterats.
  • Anses någon passagerare vara allt för berusad förbehåller vi oss rätten att avvisa denna person, detta gäller även under pågående körning.
  • Bokningsansvarig anses vara den som bokat tjänsten om inte annat överenskommits. Bokningsansvarig åtar sig ansvaret att hålla ordning på sällskapets deltagare och har i och med bokningen förstått innebörden av dessa villkor.

Ladda ner som pdf

Policy

Ni som anlitar oss skall känna till vår policy. Denna vill vi att ni efterföljer och uppmanar era kollegor och vänner att efterfölja. Den som bokat transporten är bokningsansvarig och anses vara den som skall informera alla i sällskapet om vår policy. Om den inte efterföljs och olika extra kostnader uppstår är det den bokningsansvarige som är betalningsansvarig för detta.

Vår policy finns för att ni som färdas i våra limousiner ska få en underbar upplevelse och att våra limousiner skall kunna fortsätta leverera detta.

Några saker att INTE GÖRA …

  • Öppna dörren när limousinen stannat. Detta gör chauffören så att inga pinsamma och kostsamma situationer uppstår.
  • Repa lackeringen, medvetet eller omedvetet t.ex. lutande mot limousinen.
  • Knacka ej på rutor på in- eller utsida.
  • Stampa i golvet, även om musiken etc är medryckande!
  • Befinna sig ut genom fönster och ej heller kasta ut saker!
  • Spela musik på högsta volym.
  • Skrik inte och speciellt inte åt andra.

Några saker ATT GÖRA …

  • Var skötsamma och uppmärksamma så att vi kan fortsätta erbjuda våra limousinetjänster och så ni slipper betala dyra städnings- eller reparationsavgifter!
  • Egna drycker får medtas. Vi rekommenderar mousserande vin eller liknande. Vi andra önskemål kontakta oss.
  • Uppsök toalett innan er avfärd.
  • Vänta alltid på att dörren öppnas av vår chaufför!

Ladda ner som pdf

Söker ni diskreta premiumfordon? Under varumärket BLUE erbjuder vi moderna Mercedes av modell E-klass och V-klass för flyg- och tågtransfer, crew transfer, point to point, tim- eller dagsbokningar, representation- och företagsresor, kundbesök, eventservice och sightseeing mm.
För information och bokning 0480-17 000, www.bluecars.se

BC_C